Thông tin tuyển dụng (Số lượng: 1 người)

Ngành nghề

Tư vấn/ Dịch vụ khách hàng Hành chính/ Nhân sự

Kinh nghiệm

Không yêu cầu

Loại hình công việc

Toàn thời gian cố định

Cấp bậc

Nhân viên

Trình độ học vấn

Cao đẳng

Giới tính

Không yêu cầu

Nơi làm việc

Tp Hồ Chí Minh

Bạn sẽ làm gì ?

- Greeting and warm welcoming prospects entering City Garden.
- Handle messages, facsimiles and mails, ensuring that the information is passed on are accurate, complete and promptly delivered.
- Effectively communicate and liaise with associates on all levels, understanding the importance of teamwork within City Garden operations.
- Update customer database (handovers and move-in), living-in, leased units, etc… and enter the information immediately into the computer/logbook. Verify reservation, address and credit information. (If any).
- Issue key to and control entrance of assigned apartment as instructed.
- Adhere to City Garden procedures and policies at all times.
- Maintain daily logbook and conduct informative handover to next shift ensuring that all relevant information is passed on clearly.
- Research customer behaviors and customer satisfaction. Research and develop products and services. Promote the City Garden facilities and provide recognition and benefits to all present members.
- Handle service requests at the desk directly and coordinate with other departments in order to follow up that service requests are provided properly.
- Actively contribute to City Garden Home owner/tenant and up-selling programs such as Health Club facility. Demonstrate thorough knowledge of and actively sell all products, services and special events within the City Garden.
- Responsible for up selling City Garden products to Residents/Owners and clients through the Customer service hand-over process and any other actions taken by the incumbent that can impact on the volume of business.
- Personally ensure compliance with all relevant Workplace Health & Safety and Occupational Health & Safety legislation, and related safety security and health Policies.
- Perform other related duties and professional knowledge as required by Supervisor and Property Manager.

Bạn cần có gì ?

- Colleges or equivalent education required.
- Strong Hospitality understanding.
- Good communication skills, both verbal and written.
- Must possess basic computer skills.
- Extensive knowledge of the condo/property, its services and facilities.
- One to two years in a public contact position.
- Proficiency in English.

Tại sao bạn nên chọn chúng tôi ?

- Salary: agreement based on working ability.

- Details will be discussed in the interview.

- Enjoy full working policy under current law and regulations of the company.

- Opportunities to develop and get promoted.

Phúc lợi xã hội:

Bảo hiểm theo quy định

Môi trường làm việc:

Chuyên nghiệp Thân thiện

Đào tạo định hướng:

Đào tạo hội nhập

Yêu cầu hồ sơ

Click the "apply now" to send your resume directly to recruiters quickly.

Ứng tuyển ngay

Liên hệ

công ty TNHH căn hộ vườn phố việt nam

59 Ngô Tất Tố, P.21, Q.Bình Thạnh, TP.HCM
Người liên hệ: Ms Huệ
Tổng quan công ty
 
Một khoảng trời riêng ẩn giữa sự tất bật và nhộn nhịp của thành phố Hồ Chí Minh, với những góc vườn xanh tươi và một khu dân cư hiện đại, City Garden sẽ mang đến cuộc sống đô thị mà bạn hằng mong đợi.

Bao gồm 927 căn hộ lộng lẫy tọa lạc trong sáu toà cao ốc, kết hợp lối kiến trúc hiện đại và nghệ thuật tạo hình cảnh quan, City Garden sẽ là một công trình tiêu biểu tại thành phố Hồ Chí Minh.