Thông tin tuyển dụng (Số lượng: 1 người)

Ngành nghề

Hành chính/ Nhân sự

Kinh nghiệm

Trên 5 năm

Loại hình công việc

Toàn thời gian cố định

Cấp bậc

Trưởng phòng

Trình độ học vấn

Đại học

Giới tính

Không yêu cầu

Nơi làm việc

Hà Nội

Bạn sẽ làm gì ?

Summary:

Participate in daily HR activities, including mostly: recruitment & training, C&B, implement and built policy and procedure, report making and other task as per Board of Management’s requirements.

Responsibilities:

Development of HR Department:
- Implement and develop HR policies and program.
- Monitors administration to establish standards and procedures.
- Identifies improvement and resolves any discrepancies.
- Selects and monitors external recruitment vendors, payroll software vendors, insurers, travel agents and training institutes.
- Involve in budgeting for HR related costs.

Employment & Training:

- Plan, develop and implement a strategy for effective training and development for all positions.

- Liaise with all department heads to understand all necessary aspects and needs of HR development, and to develop an effective training program to meet those needs.

- Develop an evaluation system and metric that effectively measures the performance of every position in the company.

- Plan, develop and implement a strategy, which promotes and maintains the desired company culture of positive, proactive, attentive and caring.

Compensation & Benefit /Social insurance:
- Assists with the monitoring of company wage and salary structure, pay policies.
- Oversee payroll administration, ensuring compensation policies are properly followed (relating to conditional allowance, poor performance deductions, overtime, variable compensation).

- Ensure tax and all social benefits are administered according to company policy.

- Monitor any variance between the budgeted and actual salaries and headcount.

- Maintain a database of benchmark salaries and benefits.

- Compile all data needed for the annual salary review, and the annual performance appraisal analysis.
- Ensure the compliance of the payroll with local regulations.

Organization Management:
- Recommends employee relations practices necessary to establish a positive employer‐employee relationship and promote high level of employee morale and motivation.
- Manage and report hiring, retirement and attendance.
- Cooperate with regional administration and try to get updated information always.
- Ensure company workforce standard is in accordance with the government laws and requirement.

- Working location: Ninh So Industrial zone, Ninh So ward, Thuong Tin dist., Hanoi

Bạn cần có gì ?

- Bachelor degree in Human resources management, Business management, Law or related fields.

- At least 5 years’ experience in same position.

- Experience in factory with 100 employees and above.

- Strong experience in EHS, ISO, 5s…..

- Fluent in English (Compulsory). Knowing French is a big advantage.

- Good team- work player.

- Hard- working, well organized.

- Proficient in Work, Excel, PPT.

Tại sao bạn nên chọn chúng tôi ?

- 13th salary payment.

- Openasia Group healthcare program.

- Up to 50% discount for Group's services and products.

Chế độ lương thưởng:

Thưởng tháng lương tháng 13

Phúc lợi xã hội:

Bảo hiểm theo quy định

Môi trường làm việc:

Chuyên nghiệp Thân thiện

Đào tạo định hướng:

Đào tạo hội nhập

Yêu cầu hồ sơ

Nhấp vào nút “Ứng tuyển ngay” để gửi trực tiếp hồ sơ của bạn đến nhà tuyển dụng nhanh chóng.

Ứng tuyển ngay

Liên hệ

tập đoàn openasia

43 Nguyễn Thượng Hiền, Q. Hai Bà Trưng, Hà Nội
Người liên hệ: Lê Phương Anh

Tập đoàn Openasia là tập đoàn đầu tư đa ngành nghề với 6 lĩnh vực kinh doanh chính, bao gồm: Thời trang cao cấp, Thủ công mỹ nghệ, Hàng không, Công nghệ thông tin, Đầu tư tài chính & Nhà hàng/Khách sạn. Trong lĩnh vực Nhà hàng/Khách sạn, hiện nay Openasia có nhà hàng ẩm thực Pháp cao cấp La Table du Chef và La Plume Bar & Bistro tại Hà Nội, hai khách sạn Alba Hotel và Alba Spa Hotel, khu nghỉ dưỡng Alba Hot Springs Resort và dự án nghỉ dưỡng 5 sao ONSEN tại thành phố Huế.